Au pair in England - Reisverslagen van Elzemiek Kortlever - WaarBenJij.nu Au pair in England - Reisverslagen van Elzemiek Kortlever - WaarBenJij.nu

Au pair in England

Hallo allemaal!!

De komende 11 maanden hoop ik als au pair aan de slag te gaan bij een hele leuke familie met 4 kinderen in Engeland. Vanuit Cambridge hoop ik jullie te vervelen en/of te vermaken met mijn eindeloze verhalen over mijn leven in Engeland:) In verband met een heel aantal vriendinnen en andere aardige mensen die helaas geen Nederlands spreken, zal ik proberen mijn blog zoveel mogelijk tweetalig te houden.

Veel leesplezier!!!!

Liefs, Elzemiek
______________________________________________________________

Hey everybody!!

The next coming 11 months I'm hoping to work as an au pair/nanny for a very nice family with 4 kids in England. With this blog I hope to bore and/or to entertain you with my endless stories about my life in Cambridge, England:) Because of a whole bunch of friends and other cool people who unfortunately don't speak any Dutch, I'll try to keep this blog bilingual as much as possible.

Enjoy!!!

Love, Elzemiek

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2013

The Best of Britain Top 50

23 Januari 2013

De sneeuwpret van de Engelsen (en andere verhalen)

28 November 2012

Time passes in Cambridge..

01 November 2012

About mail men and my trip to India:)

09 Oktober 2012

About drums in church and other things:)
Elzemiek

Actief sinds 21 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9013

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 01 Augustus 2013

Au pair in England

Landen bezocht: