I'm counting down.... - Reisverslag uit Elburg, Nederland van Elzemiek Kortlever - WaarBenJij.nu I'm counting down.... - Reisverslag uit Elburg, Nederland van Elzemiek Kortlever - WaarBenJij.nu

I'm counting down....

Blijf op de hoogte en volg Elzemiek

29 Augustus 2012 | Nederland, Elburg

Terwijl ik dit schrijf zit ik op m’n bed zit ik tussen de al ingepakte dozen met winterkleren, boeken, decoratie spulletjes en de hele verzameling National Geographic’s; het aftellen is nu echt begonnen. Hier heb ik weken en maanden naar toe geleefd. Op dit moment realiseer ik nog niet dat ik niet voor slechts een tijdje weg zal zijn en ik weet nog niet wanneer dat pas echt tot me door gaat dringen. Maar ondanks dat ik de afgelopen tijd al heel wat afscheidsknuffels heb gehad, heb ik er gigantisch veel zin in om iets totaal anders te gaan doen! Trouwens, als ik ben vergeten om van iemand afscheid te nemen, mag diegene dat rustig zeggen. Ik kan nog wel wat extra gezelligheid gebruiken De komende dagen zijn namelijk niet zo erg spannend, omdat die vooral gewijd zullen worden aan het in dozen en tassen stoppen van al m’n spullen. Voor mijn doen begin ik daar trouwens heel erg op tijd mee, maar als ik nu de helft van al m’n spullen ga vergeten is dat gewoon erg onhandig En daarnaast zullen er mijzelf kennende genoeg dingen zijn die ik toch wel ga vergeten. Gelukkig hoef ik verder geen gekke dingen met verblijfsvergunningen etc. te regelen.
Aanstaande maandag gaat het dan echt gebeuren. Het plan is om ’s ochtends heel vroeg vertrekken, zodat we (m’n ouders en ik) halverwege de middag in Cambridge kunnen zijn. Gelukkig gaan we met de auto, anders had de helft van mijn bagage, mijn gitaar, mijn racefiets en natuurlijk mijn enorme beautycase ter grote van een inloopkast niet mee gekund en dat zou toch wel heel jammer zijn.
En vanaf die dag zal mij leventje er voor een jaar er een beetje anders uit zien….
________________________________________________________

While writing this I’m sitting on my bed between big boxes packed with winter clothes, books, decoration stuff and the whole National Geographic’s collection: the countdown has begun for real.
For the last weeks and months I’ve been waiting for this moment. I don’t realize yet that I won’t be gone just for a little while and I don’t know when I my brain will actually comprehend that. But despite all the goodbye hugs I got in the last weeks, I’m really looking forward to do something totally different! By the way, if I’ve forgotten to say goodbye to someone, just say it. I could really use some distraction The couple days aren’t gonna be that exciting, since I’ll have to dedicate them to packing stuff. In my opinion it’s kind of early to start with doing that already, but this is just not the right time to forget the half of all my stuff Besides, there’ll still be plenty of things I’ll forget anyway. At least I don’t have to arrange a whole bunch of visa papers.
This Monday it’s finally going to happen. The actual plan is to leave very early in the morning, so we (my parents and me) can be in Cambridge halfway the afternoon. Luckily, we go by car, otherwise I’d have to leave home the half of my luggage, my guitar, my bike and my enormous beauty case of the same size of a walk-in closet, and that would just completely suck.
And from that Monday, my life will be slightly different for a year…..

  • 29 Augustus 2012 - 21:00

    Mama:

    Neem je niet het hemdje van Annelinde mee? En als je je een beetje verveeld , heb ik nog wel een klusje voor je! Kom je er gelijk een beetje goed in!

  • 29 Augustus 2012 - 21:05

    Elzemiek Kortlever:

    kreun...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elzemiek

Actief sinds 21 Juli 2012
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 9018

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 01 Augustus 2013

Au pair in England

Landen bezocht: